Garancia
Garanciális és szavatossági feltételek
A Primafex Food Kft. vevői részére a lehető legjobb, törvényes garanciális feltételeket biztosítja ezzel is törekedve a maximális vevőelégedettségre.
Felhívjuk figyelmét, hogy a termék számláját, garanciajegyét őrizze meg, mert csak ennek meglétében tudjuk szavatossági, jótállási igényeit kielégíteni.
A törvényes szavatossági idő 12 hónap. A Vevő köteles az áru minőségét közvetlenül az átvétele után ellenőrizni. Mennyiségi, vagy egyéb hibák reklamációját az áru átvételével egy időben köteles az Eladó felé jelezni, azt írásban rögzíteni.
Az áru átvétele után azokért a meghibásodásokért, melyek egyébként a jótállás körébe tartoznak, de a Vevőnél külső behatásra történtek az Eladó felelősséget nem vállal. Rejtett hibák felfedezése után azokat késedelem nélkül jelezni kell Eladó részére, az áru átvételét követő 12 hónapon belül. A reklamációt írásban kell jelezni.
Amennyiben a Vevő és az Eladó a reklamáció megítélésében nem tud megegyezni, akkor a Vevőnek mintával, vagy hivatalos szakértői jegyzőkönyvvel kell igazolnia a meghibásodás okát.
Amennyiben a szerződő felek nem egyeznek meg másképpen, a reklamáció nincs befolyással a szerződésben rögzített fizetési feltételekre.
A jótállásból eredő kötelezettségeit Eladó saját telephelyén, vagy a Vevőhöz legközelebb álló szerződött partnere telephelyén teljesíti, a Vevőt kizárólag a rezsióradíj terheli.
Amennyiben a berendezés súlyából, beépítettségéből, vagy bármely okból nem mozgatható, úgy az Eladó garanciális kötelezettségeit a helyszínen teljesíti, de egyben Vevő tudomásul veszi, hogy a kiszállási költség és a rezsióradíj őt terheli.
A meghibásodott termékkel, kapcsolatos kötelezettségeken kívül a Vevőnek nincs joga egyéb kártérítésre.
Garanciális időn belüli, vagy túli javítás esetén, amennyiben a Vevő igényli lehetőségeink szerint cseregépet biztosítunk a javítás időtartamára.
A Primafex Food Kft. lehetőséget biztosít vevői részére a garanciális idő meghosszabbítására karbantartási szerződés keretében. A karbantartási szerződés mindig egyedi megállapodáson alapul, figyelembe véve a karbantartási szerződésbe bevont gépek darabszámát, típusát, használatának módját. Karbantartási szerződést garancián túli berendezésekre is kötünk állagfelmérés után, szintén egyedi kalkuláció alapján.
Szolgáltatásaink Budapesten és vidéken egyaránt egységesen, rövid határidőn belül, garantált minőségben elérhetők!
Az általunk értékesített berendezések teljes körű garanciális és garancián túli szervizelésén kívül számos tevékenységgel foglalkozunk még.
- Karbantartási szerződés keretében partnereink berendezéseit tervszerűen tartjuk karban, ezzel jelentősen növekszik a gépek üzembiztonsága, és számottevően csökken a karbantartási költség.
- Idegen beszerzésből vásárolt berendezések ( olasz, spanyol … ) javítását, felújítását is vállaljuk.
- Foglalkozunk használt gépek felújításával és újra értékesítésével. A felújított gépekre garanciát vállalunk.
- Vállaljuk partnereink részére egyedi alkatrészek beszerzését, szükség szerint beszerelését.
- Budapesti alkatrészraktárunkból egyéni vásárlókat is kiszolgálunk.
- Szerződött partnereink részére a szervizszolgáltatás a hét minden napján elérhető. A bejelentéstől számított 24 órán belül megkezdjük a javítást
Cégünk a törvényben előírt kötelező jótállási időtől, több esetben eltér a Vásárlók javára. Egyes termékeinkre 24, illetve 36 hónap teljes körű garanciát vállalunk. A megemelt jótállású termékeknél az érvényes jótállási idő minden esetben fel van tüntetve. Amennyiben egy terméken nincs a jótállási idő feltüntetve, akkor a törvényben meghatározott jótállási és szavatossági jogszabályok érvényesek. A szavatossági, jótállási igények minden esetben az általunk kibocsátott számla felmutatása ellenében kerülnek teljesítésre. A rejtett hibát felfedezése után késedelem nélkül, de legkésőbb az áru átvételétől számított 12 hónapon belül kell jelezni. A reklamációt írásban kell jelezni, a jótállási idő szempontjából az áru átvételének garancia jegyen, szállítólevélen és számlán is egyező dátuma a mérvadó.
A vásárló tudomásul veszi, hogy a kiszállási költség nem tartozik a garancia körébe.
A garancia időn belül helyszínen történő javítás esetén a kiszállási díj a vevőt terheli!
A meghibásodott termékkel kapcsolatos kötelezettségeken kívül a vevőnek nincs joga más kártérítést, – különös tekintettel a hibás termék leszállítása következtében elmaradt haszon megtérítését – követelnie.
Szervizszolgáltatásunk Budapesti központi műhellyel, alkatrészraktárral működik. Vidéken szerződött partnerekkel dolgozunk, így valamennyi partnerünket szakszerűen és gyorsan tudjuk kiszolgálni az ország egész területén.
Tisztelt ügyfelünk!
Amennyiben a fentiekkel szemben kifogással kíván élni, vagy esetleg garanciális, vagy egyéb problémáját Ön szerint nem rendeztük a törvényeknek és hatályos jogszabályoknak megfelelően, kérnénk, hogy forduljon jogorvoslatért a Fogyasztóvédelmi Fórumhoz .